Aug 25, 2014

Tenerife #7 - Fiesta

ENG
Our trip to Tenerife ends here. At least for now because I'll be certainly back. It was cloudy as the first day and our original plan for going to the beach wasn't the best option so we stayed in Puerto de la Cruz and suddenly appeared at local fair. Despite the dark clouds, the atmosphere was so cheerful, there were so many colors and my outfit wasn't an exception :P This might be the end, but stay tuned for more exciting destinations coming out soon ;)
P.S. Happy birthday to my photographer, the best husband in the world! :)
ESP
Nuestro viaje a Tenerife se acaba aquí. Por lo menos de momento porque volveré seguro. Estaba nublado como el primer día así que nuestro plan para ir a la playa no fue la mejor opción y decidimos quedarnos en Puerto de la Cruz donde de repente nos encontramos en una fiesta local. A pesar de las nubes negras, el ambiente estaba tan vivo, tan colorido, como mi ropa :P Esto se acaba pero nuevos destinos están a la vuelta de la esquina ;)
P.D. Feliz cumpleaños a mi fotógrafo, el mejor marido del mundo! :)
SRP
Naša poseta Tenerifama se završava ovde. Barem za sada jer ću se sigurno vratiti. Bilo je oblačno kao i prvog dana i prvobitni plan za odlazak na plažu nije bio najbolja opcija tako da smo ostali u Puertu de la Crus gde smo sličajno naišli na lokalni vašar. Uprkos tamnim oblacima, ambijent je bio veoma živ i veseo, obojen svim mogućim bojama, a moja odeća se uklopila u tu živopisnu tematiku. Ovo je kraj ali nove uzbudljive destinacije stižu već u sledećem postu ;)
P.S. Srećan rođendan mom fotografu, najboljem mužu na svetu! :)

Ph. by Ulises

I wore:
Shirt: Mango
Dress: Suiteblanco
Bag: Bershka
Sandals: Suiteblanco
Sunglasses: H&M
Bracelet: non branded
Share:

36 comments

  1. Ma vas dvoje ste najljepsi par ikada! Divni ste! ♥♥♥ SUPER fotkice, odlicna holiday kombinacija i divan pozdrav od Tenerifa :) A ciji je ono kip koji si uslikala, gospodin s knjigom pored?

    ReplyDelete
  2. I da, sretan rodjendan Ulisesu... jedan smo dan razlike... moj je sutra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno i hvala i u Ulisesovo ime, preneću čestitke, za već ko si :D Vidiš ti to, samo jedan dan :)
      To je Humboldt, nemački naučnik koji istraživao i Tenerife, statua se nalazi na vidikovcu za koji je rekao da je najlepši prizor koji je ikada video :)

      Delete
  3. Svaki put kada gledam tvoje slike pruzis mi malu pustolovinu ili avanturu, jer to tako dobro docaras kroz slike da imam nekad utisak da odlutam u tvojim slikama. Preslatka haljinica, print cveca ti stoji kao nekoj veseloj devojcici i cini te jos vise mladolikom! Srecnu nedelju ti zelim! :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako mi je drago to da čujem, zaista se mnogo obradujem i redovno mi izmamljuješ osmeh :) Kad su ovakvi postovi u pitanju, želja mi je da prenesem što je više moguće i drago mi je ako u tome uspevam :)
      Haljinica je slična jednoj koju sam nosila kad sam imala 3 godine pa je baš za nas mladolike devojčice :D Hvala ti! <3

      Delete
  4. I'm totally sure you had so much fun! Spanish people always know how to have fun!
    www.bonjourchiara.com
    Bonjourchiara Facebook Page

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, especially because it was so unexpected :) Haha, and yeah, they certainly do, too much maybe! :D

      Delete
  5. preciosas fotos y el vestido es super bonito
    besos
    http://nshantel.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Ovo je fiesta za moje oči :D Najslađe, za kraj :) Lidija

    ReplyDelete
  7. wishing a very very happy b'day to your hubby , may god bless him
    and i yes he is such a good photographer :)
    u guys looks too cute together
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com
    great dress, i love the neon bag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh, thank you so much! You're the sweetest! :)

      Delete
  8. Beautiful pictures! You look stunning! That dress is wonderful on you! My birthday wishes for your husband! :)

    OXANAMUA Beauty Blog by Oksana Janson

    Facebook | Twitter | Instagram | Tumblr

    ReplyDelete
  9. Me alegro que te haya gustado mi tierra ^^ El vestido que llevas es precioso, me encantan los estampados florales :)
    Un beso!

    Freak Muffin Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me ha encantado y espero volver pronto! :) Muchas gracias, bonita :)

      Delete
  10. Me alegra q te gustara mi isla bonita!! Ibas muy mona :)

    bsos ChicAdicta

    www.piensaenchic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Como no me va a gustar ;) Muchas gracias! :)

      Delete
  11. divno obilje boja, baš me razveselilo...tebi ta haljinica divno stoji, uklopila si se u raznobojnost i pozitivnu energiju fotografija. Sve najbolje dragom za rođendan i divno se provedite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago :) Hvala ti puno i u moje i u njegovo ime, preneću čestitke :)

      Delete
  12. Como siempre fotos y lugar hermosos ,tu solero es muy bonito !!! Un feliz cumple a tu esposo !!! besos y buena semana

    ReplyDelete
  13. Veeeery nice. xa
    http://www.fashiondenis.com

    ReplyDelete
  14. Me encanta tu look! Soy nueva por aquí y ya me has enganchado, por aquí me quedo para no perderme nada ;)

    Besos desde www.JustForRealGirls.com

    PD: Adoro tus fotos!!

    ReplyDelete
  15. Muy guapa y además siempre nos enseñas rincones preciosos. Me encanta tu vestido.
    Petons:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi intención es siempre llevaros de viaje conmigo ;)
      Gracias, guapa! :)

      Delete
  16. Haljina ti divno stoji:) Fantasticne fotkice:)

    ReplyDelete
  17. Que monada de vestido

    http://labloguerapelirroja.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  18. Kako su samo slike lijepe :)
    Odusevljena sam! :)

    http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig