Oct 22, 2014

Baby It's Warm Outside

Love these days when you can wear something short and something longer. I have so many memories about the top that I'm wearing. It was one of the first things I bought when I came to Spain for the first time in 2006. We've been through a lot hehe. When I bought it I couldn't imagine that 8 years later I would end up living 3 metro stations from Sagrada Familia. I'm creating new memories and wishing more warm days like this.
Esp
Me encanta cuando la temperatura nos permite llevar algo corto con algo más largo. Tengo tantos recuerdos relacionados con la camiseta que llevo hoy. Me la compré cuando vine a España por primera vez en 2006. Hemos vivido tantas cosas juntas jeje. En esos momentos no pude imaginar que me la pondría 8 años después, un domingo cualquiera, para dar un paseo al lado de Sagrada Familia que está a solo 3 paradas de metro de mi casa. Mientras estoy creando nuevos recuerdos, espero que la temperatura siga agradable.
Srp
Volim kada zahvaljujući blagim temperaturama mogu da kombinujem kraće i duže komade odeće. Duža je majica koju nosim danas i sa kojom delim toliko uspomena. Kupila sam je kada sam prvi put stigla u Španiju, 2006. godine. Toliko toga smo prošle zajedno :) Kada sam je kupila nisam mogla ni zamislim da ću je nositi 8 godina kasnije, jedne nedelje za šetnju do Sagrada Familie, koja se nalazi samo 3 metro stanice od moje kuće. Pravim nove uspomene i nadam se toplim danima kao što je bio taj.

Ph. by Ulises
 
I wore:
Top: Mango
Shorts: Sabrina
Bag: Mango
Wedges: Deichmann
Hairpin: Accessorize
Bracelet: vintage
Share:

32 comments

  1. koja slučajnost...baš sam danas maloprije jedan srebrni otisak (ne znam kako bi drukčije nazvala, znaš ono nešto između slike i skupture, odavno stoji u kući) Sagrada Familie i razmišljala kako je stvarno divna građevina i kako bi je voljela ponovo vidjeti,a evo je na tvome blogu pola sata kasnije:)

    Divno izgledaš...baš si u top formi...idealno za ovakve kombinacije. Inače i ja volim kratko duge kombinacije, davnih tineđerskih dana jedan momak mi se sviđao samo zato što je nosio kratke hlače i duge majice ljeti- dobro možda ne samo zato, ali je to možda to prevagnulo.

    Fotografije, ti , kombinacija- kao i uvijek prekrasno.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto vidiš :) I meni se često dešava da prizovem tako nešto. Nadam se da ćeš je i posetiti ponovo ;)
      Hvala ti puno! Slatka mi je ta priča, verovatno da je uticalo malo :)

      Delete
    2. da, kada sam tu bila na maturalcu, kao i valjda svi u toj dobi nisam baš bila kapacitet za pažljivo razgledavanje.

      Delete
    3. Eh, pa da, isti slučaj kod mene, ali je u pitanju Atina :)

      Delete
  2. Sandalice <3
    Teško mi je da poverujem da je negde toplo i sunčano, ovde pada kiša i tako je hladno....L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovde imamo ludu sreću sa vremenom. Drago mi je da nisam trenutno u Bg-u :D

      Delete
  3. La camiseta es monísima !!!
    http://www.pperlenoirstyle.com

    ReplyDelete
  4. Preeediivna Barselona i ti!
    Gde ces bolje kombinacije draga :D ali i ova odevna ti je sjajna! <3

    www.misstyrafashion.com

    ReplyDelete
  5. You look wonderful dear Tijana, love the look and the bag <3 Hugs

    ReplyDelete
  6. Que bonitaa ,la camiseta es preciosa y si tiene recuerdos mejor aún !
    De esos look que gustan siempre !!
    besos
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wow, it'so so warm in your place! In my area, there's gonna be snowy soon and you're just wearing shorts :D So funny! Anyway, love your outfit, dear!

    xx OXANAMUA: New hair, Coffee talk & Choies goodies

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know! Well, you're far in the north, I guess that's normal :D Thank you! :)

      Delete
  8. Ah, blago vama u Spanjolskoj... ovdje je zimetina luda ali nije da zalim... ipak nije normalno da bude 28 u 10. mjesecu (barem kod nas tu...Spanjolska je drugo) !
    Joj, i ja imam tih komada za koje me vezu uspomene i nikako da ih bacim :) Vao... divno je koliko imas ovu majicu i koliko krasnih uspomena imas vezanih uz nju... e pa zelim ti jos puno lijepih :) Kombinacija je secer i stoji ti kao salivena! Imas predivne noge!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa iskrena da budem, ne znam da li je nedelju dana celog leta možda bilo 28 stepeni, uvek manje, nego ovde je umerenija klima zbog mora. Sad je oko 23 i to je skroz prijatno :D
      Da, imam ja dosta takve odeće, i mislim da većina preživi, ja baš ne znam da se odvojim lako od odeće, ali u svakom sličaju ima nekih komada odeće koje nosimo dok se ne raspadnu, a ova majica je jedan od tih komada :)
      Hvala ti puno! :)

      Delete
  9. Me encanta el look y el bolsito me ha enamorado.

    Besos!

    ReplyDelete
  10. Me gusta el detalle de los shorts.
    Únete al reto: comparte por Twitter o Facebook un outfit tuyo con un abrigo de color. No te olvides el hashtag #RMCreto3.
    Petons ♥

    ReplyDelete
  11. Slažem se sa tobom jako lepo izgleda spojiti kraće i duže komade odeće, stajling predivan :)

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Divan look! Majica mi se dopada, i sama volim te komade odjece koji imaju neku sentimentalnu vrijednost! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Jeste, u tom slučaju je nešto više od odeće ;)

      Delete
  13. Pues sí que tiene tiempo la camiseta y estoy segura que para ti es como te la hubieras comprado ayer.

    ReplyDelete
  14. Los shorts son una monada y te quedan genial y las sandalias de cuña son muy originales de denim. Un beso guapa

    http://oneusefashion.wordpress.com/

    ReplyDelete
  15. Torbica je toliko slatka da nemam reci, odlicno ! :-) xoxo

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/10/sporty-dress-55.html

    ReplyDelete
  16. Beautiful! I loooove your shorts and it fits you perfectly.

    xo

    http://ruedetreschic.blogspot.com/

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig