Oct 10, 2014

Little Mrs Sunshine

ENG
It was 1st of September and I enjoyed thinking that now when I'm an adult, that doesn't relate to the first day of school. This year it meant couple of hours at the Sitges beach before heading back home. I said I'm an adult. Well, kind of. The truth is that I cannot let go my inner child, hence my "flying" pose on one of the photos :P They say that life shouldn't be taken seriously and although it's kind of impossible, I honestly believe that we can afford to ourselves at least some moments like these. Putting the biggest smile is the first step. The next one is up to you ;)
 ESP
Era 1 de septiembre y me encantaba pensar que ahora cuando soy adulta eso no significa la vuelta al colegio. Este año, la famosa fecha se refería a unas horas en una de las playas de Sitges antes de volver a casa. He dicho que soy adulta, pero no 100% :P La verdad es que me gusta dejarme llevar por la niña que llevo dentro y por eso estoy medio "volando" en una de las fotos jaja! Siempre escuchamos como la vida no hay que tomarsela en serio y aunque en realidad no es nada fácil, creo que no cuesta nada tener por lo menos unos momentos así. Poner la sonrisa más grande que tenemos es el primer paso. El segundo dependerá de vosotr@s ;)
SRP
Bio je 1. septembar i radovala sam se što sam odrasla i što taj datum ne podrazumeva odlazak u školu. Ove godine je bio rezervisan za nekoliko sati na plaži u Sitgesu pre nego što sam se vratila kući. Rekla sam da sam odrasla. Pa, ne baš. Istina je da koliko god sam okružena stvarima koje život odrasle osobe podrazumeva, ne želim da izgubim dete u sebi i moje pravo "ja". Kažu da život ne treba shvatiti suviše ozbiljno, a to nije baš lako. Ipak čvrsto verujem da možemo sebi priuštiti makar takve trenutke. Najveći mogući osmeh je prvi korak, a za drugi već morate sami da se pobrinete ;)

Ph. by Ulises

I wore:
Dress: Sabrina
Bikini: New Yorker
Sandals: Lefties
Headband: H&M
Sunglasses: MiniInTheBox
Bracelets: from Turkey
Share:

23 comments

  1. Fotke su fantazija a ti si kao šećer :) L.

    ReplyDelete
  2. I'll never give up my inner child. No one should :p Love these pictures, you look so happy!

    Seriously? The same hairdo today? Our coincidences never stop :p ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's my girl! :) I was happy :D
      Yup! I don't know what to think :P

      Delete
  3. Slazem se u potpunosti s tobom draga, da svako treba da sacuva dete u sebi, i da je osmeh najveci poklon svetu kada putujes ili gde god isao ;) U ovom postu mi prenosis srecu kroz tvoj divan osmeh! :) :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako mi je drago :) Hvala, draga moja, i meni tvoj osmeh uvek ulepša dan :)

      Delete
  4. Divna haljina draga!

    www.misstyrafashion.com

    ReplyDelete
  5. Hola guapa!
    Pero que feliz se te ve! Me encanta :)
    El vestido es una monada con un estampado precioso
    Un besazo

    ReplyDelete
  6. divan outfit, kao i svaki:-)
    http://christinnafashion.weebly.com/

    ReplyDelete
  7. el vestido es super bonito, siempre hay que mantener a esa niña que llevamos dentro
    besos

    ReplyDelete
  8. Haljinica je preslatka, baš za plažu. Mnogo mi se sviđaju ove dve slike sa kupačima.

    ReplyDelete
  9. Neprocjenjivo je kada možemo zadržati dijete u sebi...sjajno izledaš! haljinica je prekrasna, a slike su baš pune pozitivne energije! divota!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se :) Hvala ti, drago mi je da se primećuje :)

      Delete
  10. Ti si moj jedan šećer šećerasti! Pa tko bi ti odolio s takvim velikim i toplim osmijehom! :) Divna si i nemoj nikada izgubiti to dijete u sebi! :) Ljubim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko mi kaže! :) Hvala, draga moja! Neću, obećavam :)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig