Sep 23, 2015

Corfu, Greece: Días de verano


"No me quedan días de verano, el viento se los llevó,
Un cielo de nubes negras cubría el último adiós..."
Amaral - Días de verano


The song is saying that there are no more summer days, they're gone with the wind that brought dark clouds. Well, it's the first day of autumn and I'm still learning to focus on its positive side and ignore this anxiety that grows as the days become shorter or colder. I really decided to make the best of it this year and the best thing I can start with is to say this big virtual thank you to the summer that brought me so many memories and opportunities. The only bad think about it is that it passed in the blink of an eye. 
     Today is the last time you'll see me on this beach and without shoes, well, until the day I come back, and on Friday we'll leave this island after I take you to its part that I liked the most and it's probably one of the most beautiful places I've ever seen. The summer is not over yet, at least around here...

Esp
Es el primer día de otoño y todavía me esfuerzo a enfocarme en su lado positivo e ignorar esa ansiedad que crece con los días que se hacen más cortos y fríos. Obviamente no puedo controlar el tiempo y por eso quiero aprovechar al máximo este nuevo otoño y la mejor manera para empezar es dar las gracias al verano que fue maravilloso y que me dió tantos recuerdos y oportunidades. Lo único malo es que me parece que duró tres días.
     Hoy es la última vez que me veis descalza, bueno, hasta el verano que viene, hoy me despido de esta playa y el viernes me despido de la isla. El mismo día os enseñaré su parte que más me gustó y que es sin duda uno de los sitios más bonitos que he visto. El verano no se ha acabado todavía, por lo menos por aquí...

Srp
Pesma kaže kako nema više letnjih dana, kako ih je odneo vetar koji je doneo crne oblake. Da, danas je prvi dan jeseni i ja još uvek učim da se fokusiram na njenu pozitivnu stranu i da ignorišem taj neki unutrašnji nemir koji raste kako se dani skraćuju i postaju hladniji. Čvrsto sam odlučila da maksimalno uživam u ovoj jeseni a najbolji način da to i počnem je da se ovako virtuelno zahvalim letu čija je jedina mana to što je prošlo u sekundi. Toliko novih uspomena i nekih novih prilika nosim sa sobom.
     Danas je poslednji put da me vidite bez obuće, tj. do sledećeg leta, ali za sada jeste poslednji post sa ove predivne plaže, a u petak ću se oprostiti od ovog ostrva i tada ću vam pokazati njegov deo koji je na mene ostavio najveći utisak, a koji je ujedno i jedno od najlepših mesta koje sam ikada videla. Što se leta tiče, ne, nije još gotovo, barem ne ovde...


I wore:
Kimono: Bershka
Top: C&A
Shorts: H&M
Clutch: Suiteblanco
Bikini: H&M
Share:

57 comments

  1. Que bonito look llevas, me encanta la combinación de colores.
    Recuerda que aunque sea el ultimo dia que andes descalza en esa preciosa isla, siempre se pueden seguir construyendo mas recuerdos en otros lugares

    Saludos guapa,
    xoxo ♥

    Johanna,
    http://www.dreamscolorsanglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! :) Tienes tanta razón y me gusta como piensas. Es justo lo que voy a hacer ;)

      Delete
  2. very beautiful photos!
    Thank you, follow you № 425 + Google
    http://www.mosaictrends.com/

    ReplyDelete
  3. I really feel like I'm constantly repeating myself and that my comments are getting kind of boring, but look at that light and those pink shades :o amazing!

    instax 210 giveaway - www.mykindofjoy.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You could never bore me, sweety :) I'm so glad you like it :)

      Delete
  4. Soo prettyyy!!! In love with your blog and with your photos! Amazing***
    Check my blog and if you want we can follow each other**
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    ReplyDelete
  5. You look so good; the pink looks lovely on you! And what stunning photos! <3

    May | THE MAYDEN | Bloglovin'

    ReplyDelete
  6. Que bonitas fotos!! Añoro mucho las vacaciones!!!

    http://justmybynoemy.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. Hi gorgeous!! Thanks so much for reply me and for you follow me**
    I'm following you too**
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    ReplyDelete
  8. I love this shade of pink! Looks beautiful on you <3

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  9. ove bosonoge kombinacije su mi nešto posebno drage, moram priznati...pretty in pink, kako kažu:) . stvarno ti slatko stoji roza, ovaj šorc se odlično uklopio s tim neonsko rozim kimonom...predivna ljetna kombinacija, a i tropska torbica je preslatka.

    Bijeli bikini ti savršeno stoji...prelijepe fotografije...Jesen je stigla, ali volim gledati slike ljeta..i kod mene na blogu je slično raspoloženje, a i slike koje sam danas uslikala nisu puno drukčije, sunce, sunce i sunce....

    pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, valjda jer nisam često u prilici da budem bosonoga pa da to još uklopim i u slikanje. Hvala ti :) Da, roze je nekako uvek upečatljiva i lepo ispada na slikama :)
      Ma samo neka je sunca što više, naročito sada kada iako je toplo, nije nepodnošljivo kao letos. Makar ovde kod mene je tako :)
      :*

      Delete
    2. kod nas je jutros upeklo sunce kao nikad, a sada pada kiša....to je Mostar.

      Delete
  10. Wow you are so lovely. Such a beautiful place, and a beautiful girl. I love it. Your hair is gorgeous.


    xo, Haylee
    http://www.dolledupdaily.com

    ReplyDelete
  11. Ja mislim da si se ti toliko nauživala tokom ljeta da sasvim mirno možeš uploviti u jesen za koju uopće ne sumnjam da će ti biti sjajna :)) Ovaj rozi kimono ti predivno stoji, sjajno izgledaš! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jesam, trudim se uvek da maksimalno iskoristim sve što mogu ;) Hvala ti puno :)

      Delete
  12. You amazingly beautiful girl!
    I love these photos and your blog! ^-^

    Do you want to support each other's blog by following each other? Please let me know if you do so I can follow you right back. ;)
    My blog "Demilla". Welcome!

    ReplyDelete
  13. Barbiko naša, jako si mi lijepa i nježna u ovoj pink kombinaciji, a neon kimono je baš savršen za ljetna predvečerja (note to self-kupiti jedan ovakav za iduće ljeto) :) Srećom pa si čini mi se zaista predivno napunila baterije za kraće dane koji nam slijede, ali i tople noći pod dekicom sa kakaom u ruci. Ja sam happy danas kao malo prasence, al to već znaš hihih. Sad si me jaako zainteresirala i za taj petak, sve dosad mi je bilo spektakularno, a kakvo li će tek onda to mjesto biti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Mila, postideću se :)) Da, nije loše imati tako nešto, moram priznati da sam i zaboravila na njega jer je nekako leti uglavnom previše vruće za bilo šta što pokriva, ali eto, vidim da je pokupio sve simpatije :) Znaš šta? Kada mi tako pričaš o jeseni onda se i ja radujem :D To je valjda najlepša strana nje, to neka ušuškanost koja je leti nemoguća :) Videćeš, nešto je malo drugačije u pitanju :)

      Delete
  14. Ponosna sam na sebe sto sam dobro shvatila stih :) Za tebe vise ne znam sto bih rekla... kako je Mia primijetila- Barbiko nasa divna... ova slika na kojoj izlazis/ulazis u more... ja stvarno ne mogu ni zamisliti sto nam onda spremas za petak ako ovo nije vrh! Rozi kimono mi je prekrasan i ta roza ti tako pristaje! :**** Ljepotica

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa i ja sam ponosna na tebe :) Hvala ti puno, lepo moje, ja ne znam kako da se zahvalim više na svim divnim rečima :) Videćeš, malo je drugačija sredina, nema više bikinija, bosih nogu i tako toga. Moram priznati da sam se i zaželela malo "prave" odeće ovde kod mene na blogu :) <3

      Delete
  15. Roze ogrtac mi je odvukao paznju ovog puta, odlicno izgleda u ovoj kombinaciji i bas dolazi do izrazaja. :D

    ReplyDelete
  16. Totally agree with you, the summer is over and colder & shorter days are comming. I don't like these facts in Fall too, because personally, I could live in place where it's warm and sunny all year :) I hope that you're making use of your last days on your vacations, dear Tijana, you look so pretty in this kimono, it has stunning, vivid color :) Btw, thank you for your feedback conected with my last comment on your blog, it's really important for me :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, finally someone like me because from the things I've seen these days, 90% of people prefer autumn. Yes, well, this trip ended almost 3 weeks ago but I'll be on a short weekend trip in a few days, so there's always something good :) And yes, the kimono turned out to be the star of this post :) Oh, you're so sweet and it's my pleasure to talk with you :) I'm so glad that my feedback was helpful :)

      Delete
  17. Adorable photos, I really love the location where you toke them! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. El kimono es totalmente precioso y te favorece mucho. Ese atardecer es muy muy bonito.
    Me encanta.
    Un besito guapa :)

    ReplyDelete
  19. Poslednja fotografija je magicna, ti si prosto kao barbikica, prelepo :)

    ReplyDelete
  20. Unas fotos fantásticas. Estas preciosa
    Un bedod guapa

    ReplyDelete
  21. u look so pretty in pink on the golden sand beach
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  22. Ma lijepa moja...najljepša! <3 Ako ovako nastaviš potrošit ću sve pohvalne riječi na hrvatskom pa ćeš uskoro dobivati komentare i na talijanskom i portugalskom. :D Slažem se s curkama, ova roza ti toliko fenomenalno paše, a meni osobno nema ništa bolje od bijelog badića kada koža dobije ovako lijepo zdravo preplanulu boju. Od mene sve petice. :))
    A fotografije su breathtaking! Ne mogu dočekati idući post nakon ovoga što si natuknula. :)) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pocrveneću :) <3 Hvala ti, draga :) Tako će meni ponestati reči za svo zahvaljivanje i pažnju koju imam od strane nekoliko vas :) Da, ja sam bežala od belog kupaćeg ali sam ovog leta baš njega najviše nosila :)
      Stiže sutra, nadam se da će ispuniti očekivanja :) :***

      Delete
  23. Haha, I know the feeling :D Thanks!

    ReplyDelete
  24. Predivan post!
    http://lafdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Que maravilla de fotos, que envidia sana me das!! Me encanta el bikini blanco, siempre he querido uno pero no me atrevo. Espero que lo pasaras estupendamente guapa.

    besos, Carmen
    http://cincuentayque.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, Carmen! :) Pues te lo recomiendo! Aunque tengo bikinis de todos los colores, el blanco ha sido mi preferido :)

      Delete
  26. Hope you're having great evening, Tijana! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig